ul. I Pułku Szwoleżerów 15a, 22-100 Chełm
Telefon/Fax: (082) 563 18 65 kom. 0 512 267 767
e-mail: ozpn_chelm@poczta.fm
www.chozpn.pl

Chełmski Okręgowy Związek Piłki Nożnej

Chełmski Okręgowy Związek Piłki Nożnej

Zasady zgłaszania planowanej absencji w obsadzie sędziowskiej.

1. Sędziowie zobowiązani są do zgłaszania planowanej nieobecności w obsadzie:
a. W przypadku kolejki „sobotnio – niedzielnej” do godz. 15.00 w środę
przed planowaną kolejką;
b. W przypadku kolejki „środowej” do godz. 15.00 w niedziele przed
planowaną kolejką;
2. Niedotrzymanie przez sędziego terminów ustalonych w pkt. 1 będzie skutkowało
obowiązkiem wpłacenia na konto KFD OKS CHOZPN przez tego sędziego kwoty 20,00 zł
tytułem „opłaty administracyjnej” na niżej podany numer konta.
(nr konta  47 8200 0008 3001 0006 7726 0001 w tytule należy wpisać imię i nazwisko
oraz dopisek „opłata administracyjna”).
3. W wyjątkowych, usprawiedliwionych wypadkach Zarząd  OKS CHOZPN ma prawo
zwolnić sędziego z obowiązku uiszczenia opłaty, o której mowa w pkt. 2 na
podstawie krótkiego pisemnego wyjaśnienia złożonego przez sędziego do OKS CHOZPN
lub drogą elektroniczną na adres ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ) w ciągu 3 dni od
przedmiotowego zdarzenia (istotne zdarzenia losowe niezależne od sędziego,
kontuzje potwierdzone przez lekarza itp.).
4. Po dokonaniu wpłaty sędzia jest zobowiązany do przesłania potwierdzenia wpłaty
na adres :   ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. )
5. Brak wpłaty o której mowa w pkt. 2 w ciągu 5 dni od przedmiotowego zdarzenia
spowoduje nieuwzględnianie sędziego w obsadzie do odwołania.